ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

حقیقت و دروغ

یک مطلب جالبی را یکی از دوستانم برام فرستاده بود دوست داشتم شما هم بخونیدش. 

دروغ و حقیقت رفتند کنار دریاشنا کنند حقیقت وقتی لخت شد و در آب رفت دروغ لباساشو دزدید و فرار کرد از اون به بعد حقیقت اوریان مان و دروغ را با لباس حقیقت دیدن . 

دوست ارم نظرات خودتونو از برداشت این مطلب بگید ممنون می بازم می یام

سلام خوب هستید  

بی مقدمه می گم چون وقت ندارم  

راستیتش من می خوام زبان آبادانی رو از روی لغتنامه زبان آبادانی براتون بنویسم که دوستان از اون استفاده کنند و چون ما ر حال جا بجایی منزل هستیم کتابها و نوشته هامو توی بسته بندی گذاشتم و تا جایگزین شن در منزل جدید باید کمی سبر کنید من تا اونجایی که تونم هر روز براتون می نویسم منتظر پست های بعدی من باشد ممنون که هوامو دارید خداحافظ

وقتی بیایی...

 خانه ای که سنگر شده بود . جزیره مینو . غرب آبادان . لب مرز . سنگرنوشته‌های کسانی که اینجا بر سر باورهایشان مانده‌بودند، تا من و تو بمانیم ، تا وطن بماند، تا... .

کسی می‌داند مینو کجاست؟

3225

فاضل آقایی  گردان 235 تانک

پادگان دژ خرمشهر

255روز اینجا ماندیم

علی میرزا قائدی اعزامی از

 

 وقتی بیایی...

خورشید و ماه از خانه‌ی بزرگشان یعنی آسمان پایین آمده و به تو تعظیم می‌کنند.

وقتی بیایی آبهای جاری خاموش شده و اسم تورا با جریانهای خود می‌نویسند.

وقتی بیایی فقیر مسکین بهترین هدیه‌ای که دارد به تو می‌دهد.

وقتی بیایی انگشتر پادشاهی تورا ماهی‌های دریا با مرواریدها می‌سازند .

وقتی بیایی با تو عشق ، پاکدلی و ایمان جاری می شود.

وقتی بیایی سیاهی شب با نور تو روشن می شود.

مهدی

زودتر بیا

به حق فاطمه. 

یامهدی ادرکنی

مو عاشق شهروم هستوم.
عاشق بروبچه های شهروم
عاشق خاک به خون غسل داده شده ی شهروم
عاشق شهیدان شهروم.
اگه تو هم مثل مو عاشقی پس دمت گرم.

آبادان

سلام دوستان خوب هستید 

تصمیم گرفتم زبون شیرین آبادانی به شما یاد بدم اگه دوست داشتید برام نظر بزارید ممنون می شم دوستون دارم می بینمتون بای

چرا؟

یکه جمله یک بیت یا ... نمی دونم چی باید اسمشو بزارم موقعی که می خونیمش شاید برای خیلی ها مهنی دار و برای خیلی ها بی معنی باشه همه اینو خوندید یا به صورت اس ام اس براتون امده من که می خونم برای معانی زیادی داره می خوام بدونم شما چطور معنا می کنید. 

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سرپایی نکنیم 

می شه گفت توی این دوره زمونه همه دارن طلب عشق از بی سرپا می کنند

مخصوصا دختر خانومها که تا یه آقا پسری می یاد بهش یه بستنی می ده بهش محبت می کنه یادش می ره یه نفر هست که هر دو عاشقه هم هستن یاشون می ره با هم وعده هایی بستن بعضی وقتها یادشون می ره که یه بچه دارن بهشون فرست می دن برگردید اشتباه می کنید ولی باز می رن و وقتی بر می گردن خیلی دیر شده خیلی پسری که می یاد یه خانوم رو ازعشقش جدا می کنه بدون از روی دوست داشتن نیست این حوسه خانومهای یکم بیشتر فکر کنید زندگی خودتونوخراب نکنید بچه خودتونو بخاطر حوس یک مرد دیگه نصبت به خوتون خراب نکنید ما نمی گیم زندگی دوستیتون بعد چند سال دوستی اخرش همه چیز با یه خدا حافظ تمام می شه

منتظر شما دوستان هستم مرسی بای.

سلام دوستان

سلام من به علت مشکلاتی کمتر می تونم بیام براتون بنویسم ولی سر می زنید نظر یادتون نره ممنون  

چاکرتون محمود تونی

دل تنگی

سلام خوبید بچه ها

دمتون خیلی گرمه کجایین هیچکدوم خبری ازتون نیست

مو منتظرتون

خیلی چاکریم

داستان شکار عقاب

سلام ما بچه های آبادان عاشق رنگ زردیم ولی براتون با آبی می نویسوم 

اگه کلمه ای نتونستین بخونین غلط نیست با زبون آبادانی نوشتوم  

مو می خواستوم بروم شکار عقاب از اونجایی که اسلحه نداشتوم نه مملی دست قشنگ سنگ انداختن و تناف انداختنش حرف نداره گفتیم بریم با تناف عقاب بگیریم رفتیم تو جاده آبادان خرمشهر یه عقاب دیدیم مملی تناف انداخت دور گردن عقاب حالا  مملی بکش  عقاب بکش مملی بکش عقاب بکش خلاصه مملی گفت محمود بیا کمک حالا مو مملی می کشیدم عقاب مملی می کشید خلاصه سرتونه درد نیاروم عقابه کشیدیم پایین یه چاقو میوه خوری برداشتوم امدوم سرشه ببرم همیطوری تو چشمام نگاه می کرد اینقدر دلم سوخت سیش گفت محمود تونی گفتم تو مونه از کجا می شناسی گفت بابا تمام عقابه  دنیا تونه می شناسن گفت این نامه هست بسته به پام انجلینا جولی داده برا تو بیاروم بازش کردم دیدم شمارشه برام نوشته با ایرانسلوم شمارشه گرفتم هنوز دوتا بوق نخورده بود گفت جواد تونی گفتم تو مونه از کجا می شناسی گفت بابا همه بازیگرای دنیا تونه می شناسن و.... 

منتظرادامه داستانای مو باشید. 

بنام خدا

سلام دوستان خوبید مو اسموم محمود تونی می خوام از امروز اتفاقاتی که برای خودم و بچها مملی دست قشنگ .علی پلشت و ... براتون بنویسوم بچه های آبادان هیچ وقت یادتون نره دمتون خیلی گرمه.