ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

....

عشق است: بر اسمان پریدن، 

صد پرده به هر نفس دریدن 

آول قدم از قدم بریدن نادیده گرفتن این جهان را ، مر دیدهء خویش را بدیدن گفتم 

که دلا مبارکت باد در حلقه عاشقان رسیدن. 

جلال الدین محمد 

 

۱۲۳...

سلام  

خوبید دوستان خوبم امروز ۲۵ اسفند شد و من خسته و خسته تر شدم همیشه زینب کمکم می کرد 

ولی الان از زینب خبری نیست دیروز در قسمت نظر برام نوشته بود ولی مثل قبل تحویل نمی گیره  

منتظرتون هستم خداحافظ

باز آخر سال شد دلم گرفت

چهار سالی می شد ۲۵ اسفند که می یومد با خوشحالی به اونی که دوستش داشتم تماس می گرفتم و بهش تولدشو تبریک می گفتم می دونستم اونم منتظر تماس من بود 

یک فروردین که می شد من با خوشحالی تلفنم دستم بود که باهام تماس بگیره و مثل هر سال بگه محمود جان تولدت مبارک  

حالا کسی دیگه هست که ۲۵ اسفند تولدشو بهش تبریک بگه 

و دیگه کسی نیست یک فروردین به من تبریک بگه اما باز تلفن بدست منتظرش می مونم شاید با من تماس گرفت بازم مثل قبل گفت تولدت مبارک.  

نمی دونم چرا نمی تونم فراموشش کنم  

هیچ وقت هم فراموشش نمی کنم چون برای من بهترین بود و هست  

سال خوبی داشته باشد

دوستون دارم خدا حافظ

سربازی

سلام دوستان 

  

ببخشید کم پیدا شدم خدمت سربازی هستم دیگه نمی شه زود به زود بیام خونه 

 

راستش این روزهای آخر تموم نمی شه هرچی منتظر می مونم انگار هیچی  

دعا کنید این ۱۵ روز آخر به خوبی و خوشی بگزره ممنونم دوستار هموتنون محمود