ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

اکبر قربانی(شهاب)

 

سلام 

این متنو یکی از دوستای دوران خدمت سربازیم برام نوشته خواستم اسکنش کنم  

ولی نشد حالا براتون می نویسمش   

------------------------------------------------------ 

وثوقی و مرادی فرمانده گورهان ما بودند که بجز بیشین پاشو و کلاغ پر کاری بلد نبودند

------------------------------------------------------ 

آخه من چرا باید چیز بنویسم برات؟! ما که توی یه شهر هستیم همیشه همدیگرو می بنیم ! 

ولی حالا که دوست داری باشه برات می نویسم... 

امروز عجب روزی بود  وثوقی و مردادی جفتشون مریض بودند خلاصه خیلی خوش گذشت  

کل روز ما علاف بودیم و هیچ کاری برای انجام دادن نداشتیم ! 

ای خدا چی می شد همه آموزشی یا اصلا همه خدمت  

(البته من ۲ ماه بیشتر خدمت نمی کنم  دلت بسوزه) همینجوری علاف بی کار بودیم؟! 

محمود جون بسه دیگه خستم شد می خوام بگیرم بخوابم  الان هیچ کاری ندارم که انجام بدم 

دیگه هم اخرشه داره تموم می شه نبود یک هفته دیگه تا پایان خدمت  !!!  

راستی یادم رفت می خوام به اونی که دوسش داری برسی   

۷/۸/۸۶ 

-----------------------------------------------------

اینا رو نوشت رفت اون دو ماه خدمت کرد من ۱۸ ماه وقتی امدم آبادان دیدم اون رفته   

فقط شنیدم رفته خارج از کشور برای تحصیلات آقا می خواد دندون پزشک بشه یادش افتادم 

گفتم برای شما هم بنویسم