ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

یه چیز بد

سلام  

دوستان این بار براتون یه چیز بد گذاشتم البته همگی منو ببخشید ولی این چیزا باحاله  

شنای بدون سانسور بانوان ایرانی 

 نگاه کنید....... 

.  

.  

سلام

سلام خوبید بچه ها می بینید که من خیلی وقته نیستم یعنی نمی یام بنویسم 

بیشتر وقت کاریمو شبکار هستم  

صبح هم دنشگاه  دیگه وقتیازدانشگاه می یام ازخستگیمی گیرم میخوابم تا ساعت رفتن سر کار 

دیگه وقت وبلاگ نویسی ندارم حالاتوی ین چند روزه تعطیل گفتم یه حالی به وبلاگ بدم  

من ماهی تنهای اروند رود تنها تر از همیشه منتظر شما دوستان گلم هستم دوستان هرکسی  

از شما می تونه تویوبلاگ نویسیبه من کمک کنه بگه خوشحال می شم من دیگه وقت ندارم نمی خوام دوستای خوبی مثل شما رو از است بدم  

همتونه دوست دارم منتظرتون هستم.

یه دوست قدیمی

سلام خوبید بچه ها من بعد ا مدتها امدم  

خبری ازم نبود  

یه دوست قدیمی تپل که قرار بود لاغر کنه ولی هنوز تپله  

برام نوشته پس وبلاگت چی شد  

حالا بخاطر اون دوست تپل که خیلی هم دوستش دارم 

می نویسم تپلی انشالله تپل تر بشی  

دوستان می یایم ولی معلوم نیست کی  

بای