ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

چرا؟

یکه جمله یک بیت یا ... نمی دونم چی باید اسمشو بزارم موقعی که می خونیمش شاید برای خیلی ها مهنی دار و برای خیلی ها بی معنی باشه همه اینو خوندید یا به صورت اس ام اس براتون امده من که می خونم برای معانی زیادی داره می خوام بدونم شما چطور معنا می کنید. 

اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سرپایی نکنیم 

می شه گفت توی این دوره زمونه همه دارن طلب عشق از بی سرپا می کنند

مخصوصا دختر خانومها که تا یه آقا پسری می یاد بهش یه بستنی می ده بهش محبت می کنه یادش می ره یه نفر هست که هر دو عاشقه هم هستن یاشون می ره با هم وعده هایی بستن بعضی وقتها یادشون می ره که یه بچه دارن بهشون فرست می دن برگردید اشتباه می کنید ولی باز می رن و وقتی بر می گردن خیلی دیر شده خیلی پسری که می یاد یه خانوم رو ازعشقش جدا می کنه بدون از روی دوست داشتن نیست این حوسه خانومهای یکم بیشتر فکر کنید زندگی خودتونوخراب نکنید بچه خودتونو بخاطر حوس یک مرد دیگه نصبت به خوتون خراب نکنید ما نمی گیم زندگی دوستیتون بعد چند سال دوستی اخرش همه چیز با یه خدا حافظ تمام می شه

منتظر شما دوستان هستم مرسی بای.

نظرات 3 + ارسال نظر
شهاب مجیبی سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 11:01 http://harji.persianblog.ir

ایول کا
فقط مو نفهمیدم شما طرف دختره هستی یا پسره

تارا سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 12:33 http://taraunsaid.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
هوس نه حوس
نسبت نه نصبت


حرفت درسته من که کاملا موافقم: من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم

زینب سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 13:15 http://raazbaran.persianblog.ir

سلام.
حیف که کسی رو که ازش حرف میزنی میشناسم ... .
حیف که همچین کسی از نزدیکانمه ....
حیف که اون بچه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد