ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

پایان خدومت

سلام دوستان  خوب هستید 

گفته بودید چرا دیرآپ می کنم دلیلشو حالا بهتون می گم

من در حال انجام دادن خدمت سربازی هستم و موقعی که می یام خونه  خیلی خسته هستم و نمی تونم چیزی براتون بنویسم ولی 46 روزدیگه خدمت تموم می شه دعا کنید توی این 46 روزهیچ مشکلی پیش نیاد که خدمتم بیشتر بشه بازم می گم ببخشید.

منتظر نظرهاتون هستم خداحافظ

یا حسین

ایام سوگواری سالار شهیدان ،امام حسین (ع) را به تمام مسلمانان جهان  تسلیت عرض میکنم 

خوش بحال کسانی که می تونند توی مراسم امام حسین شرکت کنند و خدمتی به امام حسین کرده باشند من که امسال نتونستم انشالله شما تونسته باشید.

ماجراهای لولو و قبله!

   

آقای لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در آخرین مصاحبه یک جمله گفت به این مضمون: «با نشان دادن « لولو» ی شورای امنیت، مردم ایران رو به قبله نمی شوند»

حالا جالبه که ببینیم این جمله  که یک کلمه خاص ایرانی «لولو» و یک استعاره «رو به قبله شدن» رو در وجودش داره در زبانهای دیگه چطور ترجمه شده:
ترجمه نیوزویک: علی لاریجانی گفته است که اگر شورای امنیت مثل موجوداتی که بچه ها را می ترسانند ظاهر شود، مردم ایران به سوی قبله مسلمانان جهان دراز نمی کشند.
ترجمه نشریه اسپانیایی ال پائیس: علی لاریجانی گفت که اگر شورای امنیت چیز ترسناکی را هم به ایرانیان نشان دهد، باز هم مردم ایران به سوی عربستان سعودی نمی خوابند.
ترجمه نشریه فرانسوی اومانیته: علی لاریجانی گفت که دراز کشیدن ایرانیان به سوی مرکز اعتقادات مسلمانان بستگی به این دارد که آنها از موجودات افسانه ای بترسند، این یک داستان ایرانی است.

(راست و دروغش پای ابراهیم نبوی!)

برای من که جالب بود. امیدوارم که برای شما هم جالب باشه!