ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

وقتی بیایی...

 خانه ای که سنگر شده بود . جزیره مینو . غرب آبادان . لب مرز . سنگرنوشته‌های کسانی که اینجا بر سر باورهایشان مانده‌بودند، تا من و تو بمانیم ، تا وطن بماند، تا... .

کسی می‌داند مینو کجاست؟

3225

فاضل آقایی  گردان 235 تانک

پادگان دژ خرمشهر

255روز اینجا ماندیم

علی میرزا قائدی اعزامی از

 

 وقتی بیایی...

خورشید و ماه از خانه‌ی بزرگشان یعنی آسمان پایین آمده و به تو تعظیم می‌کنند.

وقتی بیایی آبهای جاری خاموش شده و اسم تورا با جریانهای خود می‌نویسند.

وقتی بیایی فقیر مسکین بهترین هدیه‌ای که دارد به تو می‌دهد.

وقتی بیایی انگشتر پادشاهی تورا ماهی‌های دریا با مرواریدها می‌سازند .

وقتی بیایی با تو عشق ، پاکدلی و ایمان جاری می شود.

وقتی بیایی سیاهی شب با نور تو روشن می شود.

مهدی

زودتر بیا

به حق فاطمه. 

یامهدی ادرکنی

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 15:44 http://raazbaran.persianblog.ir

سلام.
جالب بود.
من جزیره مینو رفتم ولی اینجور جاهاشو نه!

اصلاح طلب پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 17:38 http://www.mo6t.blogfa.com

سلام.
ممنونم دعوتم کردی......

من وبلاگهایی که مایه های مذهبی داشته باشه رو خیلی دوست دارم.

متقابلا از آشناییت خورسندم.

به نظر من به جای لهجه آبادانی اگه عربی بهمون یاد بدی بهتره....

سلام خوبی من زبان عربی بلد نیستم زبان آبادانی هم می خوام از روی لغتنامه آبادان یادتون بدم بازم به من سر بزنید

سلام . جالب هست من هم اکثراْ با لهجه ی شهر خودمون می نویسم آدم خیلی راحت تر هست ولی دیگه چرا در آخر بعضی از پست هایت از کلمه ی بای استفاده می کنید راحت بگو خداحافظ ولک . موفق و پیروز و سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد