ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

ماهی تنها

تقدیم به همه دوستانی که دوسشون دارم و دوستم دارند

حقیقت و دروغ

یک مطلب جالبی را یکی از دوستانم برام فرستاده بود دوست داشتم شما هم بخونیدش. 

دروغ و حقیقت رفتند کنار دریاشنا کنند حقیقت وقتی لخت شد و در آب رفت دروغ لباساشو دزدید و فرار کرد از اون به بعد حقیقت اوریان مان و دروغ را با لباس حقیقت دیدن . 

دوست ارم نظرات خودتونو از برداشت این مطلب بگید ممنون می بازم می یام

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 10:55 http://raazbaran.persianblog.ir

سلام.
باهات موافقم.
راستی من تبلیغت رو کردم. میتونی از داشتن دوستهای جدید که برای من دوستان خیلی خوبی بودند لذت ببری.

ملیکا(خاطرات مامان زری) یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 13:28

سلام . زینب جون راست میگه من از طریق وبلاگ ایشون اومدم پیشتون ولی قبلا هم اومده بودم اینجا . در مورد این مطلبتون هم واقعاْ همین هست دروغ با لباس حقیقت

جوجه اردک دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 15:39 http://theuglyduckling.blogsky.com

به نظر من عریان با عین نوشته میشه نه با الف دوست عزیز

مرجان شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 16:50

جبران خلیل جبران؟؟
محشره!!.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد